Barfota

image22
Bild: av Monica med Monicas mobilkamera =)

Hej! Jag har inte skrivit på jättelänge.. det är så mycket som händer i skolan och all dans, så jag känner mig inte så pepp. Så fort jag får en ledig stund ligger jag bara på soffan och slöar.

Vad har hänt på sistone?
Det har blivit riktigt varmt igen. Sommarlov om några veckor. Helt konstigt hur fort tiden går!!! Och jag har köpt världens sötaste avslutningsklänning. Måste visa! och snart är det försommarsång på konsert&kongress. Spännande, första gången det ska vara med dans. Wooosh!

Kram och puss,,, Matilda♥

Kommentarer
Postat av: Ivan

Svar: Jaaoo, haha! Jo det kanske Linköping jag menar. Blandar ihop allt. Vet inte riktigt viken det är så det får bli en blanding! xoxo

2008-05-24 @ 00:24:08
URL: http://cafeivan.blogg.se
Postat av: katarina

sööt du e!

2008-05-24 @ 13:42:13
Postat av: Veronica

Du har finaste bloggen gmn <3

Mkt finare än min..

Vi måste göra nåt någon dag,,



Puss på dej :)

/Veronica

2008-06-20 @ 15:03:25
URL: http://verrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0